Koncerter 2016

Mandag den 1. februar

Koncert i forbindelse med indvielsen af Frederiks Kanal i Fredericia.

Lørdag den 2. april

Jubilæumskoncert i Christianskirken med nuværende og tidligere kormedlemmer, kirkens tidligere korledere Hedvig Dobias, Hans Christian Magaard og Poul Skjølstrup Larsen, organist Lasse Toft Eriksen, Jonas Lindorf på klaver, Henrik Rønnow på trompet og Dorthe Gade på klarinet.

Lørdag den 4. juni

Jubilæums-sommerkoncert i Christianskirken, i samarbejde med Syngedrengene fra Assens.

Søndag den 5. juni

Jubilæums-sommerkoncert i Vor Frue Kirke i Assens, i samarbejde med Syngedrengene fra Assens.

Torsdag den 23. juni

Skt. Hans-koncert på Hotel Trinity i Fredericia.

Tirsdag den 5. juli

5. Juli-koncert i Trinitatis Kirke, i samarbejde med Trinitatis Kirkes Pigekor.

Fredag den 2. september kl. 18:00

Koncert på Rådhuspladsen i Fredericia i forbindelse med kulturnatten. Til koncerten synger Christianskirkens Drenge- & Mandskor sammen med tidligere kormedlem og Melodi Grand Prix-vinder Martin Skriver.

Lørdag den 8. oktober

Faurés Requiem i Christianskirken, i samarbejde med Sct. Clemens Drengekor fra Aarhus.

Tirsdag den 13. december

Julekoncert i Christianskirken.